onsdag 21. desember 2011

For liten plass

På mandag hentet jeg de siste tingene mine i Sogndal. Der ble det fint, ryddig og pent. 
Nå har jeg kommet meg hjem og det jeg hadde på 22 km2, må lagres på rommet her hjemmet. Jeg skal på ingen måte si at jeg er en som har er ryddig av meg, men det her tar på. I går når jeg skulle sove, snubla jeg rett og slett i seng. Komoden skriker, og det er umulig å lukke skuffene. Så her er det ikke fint, ryddig og pent.


Julas utfordring er å få orden på alt dette. Jeg har funnet en stor søpelsekk og bestemt meg for å være nisse ved å gi bort alt jeg ikke har brukt siste halve året.  Og de mange av de klærne jeg ikke pakker med meg skal også gis bort. 


Jeg tror både noen der ute i den store verden og komoden vil bli glad av å ha litt mer og litt mindre.


Hva trenger jeg å ta med, har er det viktigste og hva er bare tull å ta med? Jeg blir gal.. ..og dessuten: jeg har ikke noe klær... 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar