søndag 18. desember 2011

11 dager!

For dere som skulle bry dere er det i dag 11 dager til jeg reiser til Finland og Jyväskylä. Eller det er ikke helt sant. Først blir det nyttårsfeiring i Helsinki før turen går til Jyväskylä.

Hvorda... hva i.... hææ?

Til dere som ikke skjønner noen verdens ting.  Japp, jeg skal til Finland, og japp det er nettopp fordi det er rart, og litt fordi det er super spennede, lærerik, gjør meg eksklusiv når jeg en eller annen gang skal få meg jobb, skolen er veldig flinke (en av verdens beste har jeg hørt) på idrett, fysisk aktivitet og helse.

Så derfor reiser jeg.
og jeg skal bo her. Jeg liker jo fine enmannsboliger, så å flytte inn i BLOKK blir en overgang :p men det her kommer jo til å gå strålende.

Planeen for jula er pakking, pakking og pakking. Så til dere som har pakketips.  FYR LØS! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar